MAXIM

Produktai sporto mėgėjams ir profesionalams

Platus tiek įvairių sporto šakų profesionalams, tiek mėgėjams skirtų „Maxim“ produktų asortimentas padės tinkamai subalansuoti savo mitybą, pasiekti maksimalių treniruočių rezultatų ir įveikti visus iššūkius.

„Maxim“ istorija

„Maxim“ reiškia „pagrindinis principas“, „moto“ ar „gyvenimo taisyklė“. Žodis kilęs iš lotynų kalbos „maximus“, reiškiančio „didžiausias“. Steve Jennings, nuo kurio ir prasidėjo „Maxim“ istorija, padarė viską, kad įgyvendintų savo viziją – ir ji puikiai dera su vieno žodžio estetika ir simetrija. Dvi M ir X tarp jų.

Viena vertus, Steve Jennings labai ypatingas žmogus. Jis buvo smalsus verslininkas ir užsispyręs dviratininkas. Atsisakęs profesionalios sportininko karjeros, dviratį mindavo tik savo malonumui ir fizinei formai palaikyti.

Susipažinęs su dviratininku Chrisu Boardmanu Steve pradėjo galvoti, kaip jo žinios galėtų pagelbėti Chrisui pasiekti geresnių rezultatų. Kartu su tyrėjų komanda jis pradėjo vystyti tai, kas galėtų tapti kertiniu „Maxim“ akmeniu: taip gimė angliavandenių koncentratas, suteikiantis Chrisui maksimalios energijos ir treniruotėms, ir varžyboms. Tai vyko 1991-aisiais. O 1992-aisiais Chrisas laimėjo olimpinį auksą dviračių treko rungtyje, vėliau triskart gerino pasaulio rekordus ir triskart pasipuošė geltonais „Tour de France“ nugalėtojo marškinėliais.

„Maxim“ šiandien

Angliavandenių koncentratas „Carbo Loader original“ iki šiol yra „Maxim“ asortimente. Tačiau šiandien galima rinktis nuo įvairių baltymų papildų ir kreatino energijos produktų iki sporto gėrimų. Platus asortimentas įtinka tiek reikliausiems sportininkams, siekiantiems padidinti raumenų jėgą ir masę, tiek sveiką gyvenseną propaguojantiems ir fizinę būklę treniruotėmis palaikantiems aktyvaus gyvenimo mėgėjams.

Pagrindinės „Maxim“ rinkos šiandien yra Švedija, Norvegija, Suomija ir Danija, tačiau dar 20 šalių rinkose šių produktų galima įsigyti iš atstovų. Nors mes esame lyderiai tarp ištvermės sportininkų Švedijoje, nuolat priimame naujus iššūkius. Į savo įmonę žvelgiame iš sportininkų perspektyvos, todėl stengiamės pagerinti pasaulio rekordą ir būti geriausi patenkinant klientų poreikius ir siūlant aukščiausios kokybės produktus.

„Populiariausia prekė 2019“ 

Remiantis iš didžiųjų prekybos tinklų surinktais duomenimis, proteininis batonėlis „Maxim Raspberry“ 2019 metais buvo perkamiausia prekė savo kategorijoje ir tapo „Populiariausia prekė 2019“ nugalėtoja.

Projektas „Populiariausia prekė“ kiekvienais metais skelbia prekes, kurias praėjusiais metais Lietuvos pirkėjai rinkosi dažniausiai. Tai sužinoma sumuojant faktinius keturių didžiausių Lietuvos prekybos tinklų – „Iki“, „Maxima“, „Norfa“ bei „Rimi“ praėjusių metų pardavimų duomenis prekių kategorijose (prekybos tinklams priklausantys prekės ženklai – neskaičiuojami).

Susumavus duomenis, Lietuvos vartotojų perkamiausios prekės, kurios per paskutinius 24 mėnesius nebuvo sulaukusios Valstybinės maisto ir veterinarijos bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybų nuobaudų už kokybę ar saugą – skelbiamos nugalėtojomis.

„Maxim“ produktų kokybė – aukščiausia 

„Maxim” 2018–2019 Lietuvoje pripažintas aukščiausios kokybės sportininkams skirtų gėrimų ir maisto papildų gamintoju ir tiekėju ir pelnė prestižinį apdovanojimą – QUDAL aukso medalį. Prestižinis QUDAL – QUality meDAL  – apdovanojimas padeda atkreipti visuomenės dėmesį į tuos produktus, kurie, remiantis vartotojų nuomone, rinkoje yra aukščiausios kokybės. Tyrimą atlieka Ciuriche įkurta tarptautinė organizacija ICERTIAS. Apklausos, kurioje dalyvavo 1,2 tūkst. Lietuvos gyventojų, rezultatai skelbia, kad asmenine vartotojų patirtimi ir nuomone, aukščiausia kokybės įvertinimo Lietuvoje produktų sportuojantiems kategorijoje nusipelno MAXIM.